COSUL MEU 66
  • Total 21137.64 RON
Vezi Cos

Tinctura Propolis Spray, 30ml, Apiland

Acest produs este publicat la data de 05-10-2023 si vandut de VitaMix. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate.

Cunoscut și folosit ca medicament antimicrobian încă de pe vremea marilor civilizații antice, propolisul este o substanță preparată de albine din rășina culeasă de pe mugurii şi ramurile tinere de cireș, vișin, plop, mesteacăn, brad, molid, arin, la care adaugă ceară și secreții proprii.Beneficii:Întărește sistemul imunitar.Ucide unele bacterii și unele virusuri.Tratează răcelile și gripele.Protejează căile respiratorii.Dezinfectează zona bucală.Tratează afecțiunile gastro-intestinale.Vindecă arsurile.Reface țesuturile afectate de răni și cicatrizează.Tinctura de propolis este eficientă în ameliorarea și vindecarea unei mari varietăți de probleme de sănătate:Uz intern: febră cauzată de boli infecțioase, hipertensiune, arteroscleroză, faringită, traheită, sinuzită, rinită, bronșită, gripă, tuse uscată, tuse convulsivă, viroze respiratorii, pneumonie, ulcer de stomac, gastrite, colite, enterocolite, paraziți intestinali, dureri de stomac, perturbarea florei intestinale, cistită, infecții reno-urinare, prostatită, inflamarea rinichilor și ficatului, menopauză, mahmureală.Uz extern: laringită, amigdalită, angine, eczeme infecţioase, micoze, răni superficiale sau vechi, arsuri de gradul I, adjuvant în cancerul mamar și al pielii, alunițe, negi, bătături, acnee, furunculoză, cheratite, herpes, stomatită, gingivită, afte, abces dentar, parodontoză, infecție dentară, dureri de măsele, tartru, carii, mătreață.Administrare:Se recomandă utilizarea prin pulverizare a zonei afectate cu tinctură de propolis: 2-3 pufuri de 3 ori/zi.